У Чорному морі зазнав лиха український буксир з навантаженим контрабандними сигаретами баржею. ФОТО

Потерпілий напередодні аварії в Чорному морі буксир «Паралель» тягнув за собою ліхтер, завантажений 9 тис. ящиків сигарет.

Як передає Nepravda, інформацію про це заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк на своїй сторінці в мережі Facebook.

«На сьогодні в пресі йде активне обговорення вчорашньої надзвичайної ситуації з буксиром і баржею з контрабандними сигаретами, які нібито є державними. Вирішив трохи внести ясність щодо даної події, з метою недопущення будь-які спекуляції або перекручування фактів», – повідомив заступник міністра.

За словами Лавренюка, вчора, 19 листопада, 09:01 КП «МПРС» прийняло сигнал «Лихо» від буксира «Паралель», прапор України, власник Петракова Олена Валентинівна, який перебував на Північно-Західній частині Чорного моря.

Отримавши інформацію проходить повз лиха танкер «Аркадія» прийняв на борт 6 членів екіпажу буксира у якого існувала загроза затоплення.

Заступник міністра зазначив, що пізніше було встановлено, що буксир тяг за собою ліхтер UDP-DM-2309-УДП, власником якого є ЗАТ «УДП», а фрахтувальником з 18 червня – ТОВ «Нота Шиппінг» (Миколаїв).

«Під час шторму ліхтер був від’єднаний і його перебігом і хвилями штормового моря віднесло до причалу 121 (між Одеським і Чорноморським МТП). Сьогодні о 08:10 співробітниками СБУ, Держприкордонслужби та АМПУ розпочато огляд вантажу ліхтера, де було виявлено понад 9000 ящиків сигарет», – уточнив Лавренюк.

За словами чиновника, встановлено, що завантаження ліхтера відбувалася на зовнішньому рейді, а прямував він на Очаків. Правоохоронці почали досудове розслідування.

«Хочу відзначити, що державні підприємства Мінінфраструктури, під час передачі в оренду, бербоут-чартер і у фрахт приватним компаніям своїх судів, не несуть відповідальності за вантаж, який вони перевозять. Позиція балансоутримувача тільки збереження цілісності державного майна, підтримання робочого стану та своєчасна оплата», – підкреслив заступник міністра.

Лавренюк зазначив, що у жовтні поточного року, держпідприємство «Українське дунайське пароплавство» звернулося до фрахтувальнику з вимогою повернути ліхтер з-за відсутності оплати, але фрахтувальник уникав зустрічей і не повідомляв місцезнаходження ліхтера. Було підготовлено позов до суду.

Похожие записи