«Укрзалізниця» заплатить «прокладці» 60 мільйонів за ремонт коліс за завищеними цінами

Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» у жовтні-листопаді замовив ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Квік-2006» ремонт колісних пар пасажирських вагонів на загальну суму 60,1 млн грн.

Про це пише «Залізна дорога без корупції», передає Nepravda з посиланням на Наші гроші.

«ТПК «Квік-2006» стала переможцем 16 тендерів, її єдиним конкурентом було ТОВ «Вісь Ж». Ця фірма в ході торгів подавала пропозиції на кілька тисяч дорожче переможця і не знижувала цін. При цьому «Вісь Ж» не надала банківську гарантію на свою пропозицію і не завантажувала більшість необхідних документів.

Таким чином «ТПК «Квік-2006» була фактично єдиним претендентом на отримання контракту.

Як зазначає видання, ремонт однієї колісної пари варто 528 тис. грн, що становить майже половину вартості нового вантажного вагона. За ці гроші «ТПК «Квік-2006» повинна провести заміну двох коліс, чотирьох буксових підшипників і провести ремонт редуктора з заміною конічних підшипників.

При цьому вартість нового колеса діаметром 957 мм, які «Укрзалізниця» купувала у ТОВ «Інтерпайп» становить трохи більше 19 тис. грн. Ціна буксового підшипника, які виробляє в Україні тільки корпорація «УПЕК» на останніх тендерах становила 3,3 тис. грн за одиницю. Таким чином, ціна нових коліс і буксових підшипників складе лише 51,5 тис. грн. Отже, понад 475 тис. грн підрядник отримає за заміну цих деталей і ремонт редуктора колісної пари.

Читайте також: Прокуратура помітила махінації із закупівлями на підконтрольному Фірташу «Сумихімпромі»

«Квік-2006» також є фігурантом низки кримінальних справ. Зокрема, фірма фігурує у кримінальній справі СБУ, згідно з яким «Південна залізниця» заплатила підприємствам десятки мільйонів за роботи, які виконували самі залізничники.

Крім цього, «ТПК «Квік-2006» мала кримінальні справи за ухилення від сплати податків на 3 млн грн і можливого привласнення державних коштів Запорізької АЕС через фіктивні фірми шляхом завищення цін на портланд цемент.

Однак, незважаючи на кримінальні справи, залізниця в останні роки збільшили суму замовлень у «Квік-2006». Так, у 2015 році фірма отримала 5,5 млн грн держконтрактів. У 2016 році – вже 23,5 млн грн, в 2017 – 36,2 млн грн, а за цей рік компанія може виграти тендери більш ніж 100 млн грн.

«ТПК «КВІК-2006» записано на Миколая Хиньова і Анатолія Павленка із Запоріжжя. Обидва вони також є власниками ще кількох фірм. «КВІК-2006» зареєстрована в місті Запоріжжі по вулиці Базової, 9А. За цією ж адресою знаходиться складське приміщення, в якому, ймовірно, може розташовуватися невелике виробництво. Тут також прописані ще три інші підприємства.

Згідно з довідками, які надала «ТПК «Квік-2006» у попередніх тендерах, на фірмі працює тільки чотири робочі: слюсар-складальник і 3 токаря.

У тендерних пропозиціях «Квік-2006» зазначив, що планує використовувати в якості субпідрядника ТОВ «Жмеринське підприємство «Експрес». Але згідно з іншим тендеру на ремонт колісних пар дизель-поїздів ця фірма нібито передала свої виробничі потужності в оренду ТОВ «МОК», яке отримало контракт на 8,4 млн грн.

«Ост Ж» записана на херсонців Руслана Скляренко та Юрія Нікіфорова.

Похожие записи