Астрономи зафіксували повторюваний дивний сигнал з космосу

Ще в 2017 році астрономи змогли пояснити сигнал радіосигнал: «Wow!», проте історія його спостереження не дає спокою конспірологам. Як інформує Replyua.net ще в 2007 році конспірологи заявили про те, що швидкі радиовсплески є сигналами представників позаземної цивілізації.

Вперше ці радиовсплески астрономи відкрили під час спостережень за радіаторами за допомогою телескопа в Австралії. У цих сигналів була дуже дивна періодичність, тому уфологи вирішили, що мова йде про послання позаземних цивілізацій. Вчені з усього світу так і не змогли переконливо пояснити відбулися явища. Наголошується, що всі точки космічного простору, в яких астрономи зафіксували сигнали, що знаходяться на величезній відстані від Землі. Крім того, джерела цих сигналів наділені колосальною енергією.

Це дозволяє багатьом уфологам припустити, що для походження таких сигналів має відбутися суперсобытие, наприклад, злиття нейтронних зірок. Проте в 2016 році вчені відкинули цю версію. Восени 2017 року новий потужний радіотелескоп відкрив нові типи швидких радиовсплесков з дуже низькою частотою. Протягом літа того ж року CHIME виявив 13 радиовсплесков на частоті 400 мегагерц.