В Антарктиді знайдено залишки стародавніх континентів

Дані з супутника свідчать про те, що під льодовиками Антарктиди збереглися залишки древніх континентів. Як передає Replyua.net близько п’яти років тому Європейське космічне агентство відправило супутник GOCE на орбіту.

Планувалося, що цей супутник вивчить гравітаційне тяжіння Землі. Але в підсумку гравітація виявилася сильнішою – GOCE впав і розбився. Однак даних, отриманих раніше з цього супутника, виявилося цілком достатньо, щоб зробити висновки про тектонічній структурі Антарктиди. Тепер група західних вчених заявляє, що завдяки даним з супутника вдалося проаналізувати рельєф Антарктиди. «Вперше супутникові дані дозволяють побачити геологічна будова материка», — розповів професор Йорг Эббинг.

Вчені припускають, що Антарктида не є однорідним материком, і вона складається одразу з декількох частин. Відзначається, що східна Антарктида дуже схожа на Південну Америку і Австралію, якими були ці континенти близько 160 мільйонів років тому. При цьому захід Антарктиди дуже схожий на Нову Зеландію.