Вчені виявили дивну аномалію в Тихому океані

Вчені з Гарвардського університету зробили несподіване відкриття. Як повідомляє Replyua.net вони заявили, що температура води в світовому океані стрімко підвищується, проте в глибинних шарах Тихого океану ці процеси не відбуваються – навпаки, температура там продовжує знижуватися, причому останні 150 років.

Вчені підкреслили, що виявили одразу кілька таких зон, і вони вважають, що зниження температури є наслідком кліматичного явища, що спостерігався в 17 столітті. В той час Земля зазнала період охолодження, названий малим льодовиковим періодом, він критично знизив температуру у всій Північній півкулі. НАСА відзначає три сплеску похолодання, — один в 1650 році, другий у 1770-му і останній в 1850-му році. Лише невеликі проміжки цього часу спостерігалося незначне потепління. Учені зробили ще одне дуже цікаве відкриття. Вони впевнені, що з-за розпочатої боротьби з глобальним потеплінням деякі фахівці спеціально завищували інтенсивність поглинання тепла водами світового океану на 30 відсотків.

На думку експертів, на Землі, зокрема у глибинах Тихого океану, все ще відзначаються наслідки пережитого малого льодовикового періоду. Крім того, через 12 років, згідно з прогнозами, активність Сонця знизиться на 60 відсотків, що в підсумку призведе не до глобального потепління, а до похолодання.