Вчені виявили в Африці небезпечну аномалію

Дослідники виявили величезну аномалію, яка простягається від Зімбабве до Чилі. Як передає Replyua.net вчені розповіли, що всередині цієї аномалії дуже слабке магнітне поле, і воно може пропускати навіть радіацію, що небезпечно для роботи супутників. Згідно з результатами нового дослідження, аномалія впливає на загальне магнітне поле нашої планети.

Останні 160 років воно продовжувало слабшати, однак останні кілька років процес тільки посилюється. Вчені припустили, що в найближчому майбутньому полюси Землі зміняться. Вивчивши процеси ритуального випалу глини стародавніми людьми, вчені отримали докази того, що між ядром і мантією під Африкою на глибині 2900 кілометрів знаходиться щось незвичайне, що може чинити істотний вплив на глобальне магнітне поле.

Завдяки останнім дослідженням фахівці встановили, що коливання магнітного поля вже відбувалися на Землі не менш 3 разів, і така подія може відбутися в майбутньому. В Африці знаходиться область, яка розташовується між холодною мантією і розпеченим ядром Землі. Ця галузь впливає на залізо, допомагає генерувати магнітне поле.