У США виявили гігантські нові віруси

В американському штаті Массачусетс протягом 30 років біологи проводять найдовший експеримент в історії за потоплення грунту. Як передає Replyua.net в рамках цього експерименту фахівці встановлюють, як підвищення вологості і температури грунту впливає на бактерії, що живуть у багнюці.

Нещодавно біологами було виявлено 16 нових супервирусов. Наголошується, що всі ці віруси раніше ніколи не зустрічалися в природі, і живуть вони тільки у водному середовищі. Вчені розповіли, що нові віруси сильно відрізняються від тих, які були виявлені раніше. У них дуже складний геном, і ці віруси відрізняються дуже великим розміром. При цьому вчені тільки почали аналізувати результати експерименту, тому надалі кількість знайдених вірусів може збільшитися в кілька разів.

Дослідники помістили знайдені віруси в спеціальний розчин, що містить нетоксичний барвник, зв’язується з ДНК. Пізніше був використаний спеціальний метод, за допомогою якого виділяються окремі клітини. Таким чином дослідники відкрили 16 величезних вірусів, невідомих науці.