У Києві до кінця року пообіцяли зменшити кількість реклами

На сьогодні в Києві більше 7 тис. рекламних конструкцій

У Києві до кінця 2018 року кількість рекламних конструкцій скоротиться майже в два рази. Про це повідомляють у прес-службі Київської міської держадміністрації (КМДА), передає Телекритика.інфо з посиланням на РБК-Україна

Як зазначив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський, мова йде про наземних рекламних засобах — це илборды, сіті-лайти. Зараз у столиці налічується понад 7000 наземних рекламних конструкцій.

«Кількість наземних рекламних засобів вже до кінця 2018 року скоротиться до 4390 одиниць на всю територію Києва», — сказав Мондриївський.

За його словами, особливу увагу буде приділено безпеці пішоходів і водіїв — рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідного руху і перекривати знаки дорожнього руху і розміщуватися в місцях концентрації ДТП.

Заступник голови КМДА нагадав, що скорочення рекламних носіїв у столиці відповідає правилам розміщення рекламних засобів у Києві, які стосуються всіх типів реклами, в тому числі і фасадної. Правила були прийняті у минулому році.

Нагадаємо, у четвер, 15 листопада, в Києві детупати проголосували за зміни в правила благоустрою столиці. Зокрема, в оновленому документі передбачено, що боротьби з розклеювачами незаконних оголошень введуть систему «автодозвон».

Похожие записи