У Польщі пасажирам довелося сплатити деталь літака, щоб він злетів

Авіакомпанія визнала ситуацію неприпустимою.

З пасажирами рейсу авіакомпанії LOT стався нетиповий випадок — у літака Boeing 787 Dreamliner, який повинен був виконати переліт за маршрутом Пекін-Варшава, зламався гідронасос, а оскільки швидко купити новий можна було тільки за готівку, то пілот повітряного судна попросив пасажирів посприяти купівлі, передає Хроніка.інфо з посиланням на ЦТС.

Несправність літака була виявлена ще, коли пасажири тільки почали прибувати в аеропорт для реєстрації на рейс. Було виявлено, що з гідронасоса протікає рідина. На покупку нового механізму замість пошкодженого у пілотів лайнера не вистачило власних коштів, і вони вирішили попросити відсутню суму 340 доларів у пасажирів. Хоча, за правилами авіакомпанії робити вони цього не повинні були ні в якому разі.

Чотири пасажири відгукнулися на прохання і скинулися на гідронасос. В результаті, після 10 годин ремонтних робіт Boeing з 249 пасажирами піднявся в повітря і виконав успішний рейс до Варшави.

В аеропорту польської столиці чотирьох пасажирів попросили затриматися — представник LOT поспішив повернути їм запозичену суму грошей. «Знаю, що ви зіткнулися сьогодні з нетиповою ситуацією, виключної, за яку хотів би вибачитися. Можете вірити чи ні, але працівник складу в Пекіні відмовився брати будь-яку іншу форму розрахунку, крім готівки. З-за чого і виникло все це непорозуміння», — зізнався перед пасажирами Мачей Вільк, операційний директор LOT. На питання одного з них, «є така ситуація нормальної» для авіакомпанії, топ-менеджер LOT відповів: «Ця ситуація ненормальна, наш представник був готовий зробити переклад, заплатити карткою».

В якості моральної компенсації авіакомпанія надала чотирьом пасажирам квитки на наступний рейс з відкритою датою.

Похожие записи